javascript - Chrome webkitNotification not found : api missing -


i developing alert notification extension using angularjs. fetches alerts rest api , shows noification (webkitnotifications). on laptop (where developing) hell broke when sifted desktop testing. error :

referenceerror: webkitnotifications not defined @ chrome-extension://dncdcpdlbnnhncggaenbpknljjbmdlpo/js/background.js:156:5 @ chrome-extension://dncdcpdlbnnhncggaenbpknljjbmdlpo/js/angular.min.js:72:169 @ e (chrome-extension://dncdcpdlbnnhncggaenbpknljjbmdlpo/js/angular.min.js:100:258) @ e (chrome-extension://dncdcpdlbnnhncggaenbpknljjbmdlpo/js/angular.min.js:100:258) @ e (chrome-extension://dncdcpdlbnnhncggaenbpknljjbmdlpo/js/angular.min.js:100:258) @ chrome-extension://dncdcpdlbnnhncggaenbpknljjbmdlpo/js/angular.min.js:102:5 @ h.$eval (chrome-extension://dncdcpdlbnnhncggaenbpknljjbmdlpo/js/angular.min.js:112:179) @ h.$digest (chrome-extension://dncdcpdlbnnhncggaenbpknljjbmdlpo/js/angular.min.js:109:268) @ h.$apply (chrome-extension://dncdcpdlbnnhncggaenbpknljjbmdlpo/js/angular.min.js:113:7) @ g (chrome-extension://dncdcpdlbnnhncggaenbpknljjbmdlpo/js/angular.min.js:72:337) angular.min.js:92 

laptop : v34.0.1847.116 m

desktop : v35.0.1916.69 beta-m

the old notification api has been depreciated , now, it's suggested use rich notifications. implementation pretty easy , shouldn't have problems it.

here link documentation: go!

you should aware of linux version, rich notifications available in dev channel. in stable version, old api still accessible , may cause several problems when extension used across different systems.


Comments

Popular posts from this blog

java - Intellij Synchronizing output directories .. -

git - Initial Commit: "fatal: could not create leading directories of ..." -